Teststof 1: Mini Dalmatiër

Dag lieve fans,

Ik kreeg een tijdje geleden de kans van Yvette (Droomstoffen) om deze prachtige Dalmatiër bontenstofje uit te testen.

Met het idee om de Noë jasje uit LMV (La Maison Victor editie 1/2016) te maken, begon ik eraan met veel moed.

Bont, dus, daar hoort ook een goede warme voering bij. Daarvoor heb ik een rode fleece genomen. Oh, hier heb ik op gevloekt want ik moest ook de fleece watteren. Daar is het helemaal de mist in gegaan.

Dus dat projectje ligt momenteel opzij want momenteel vind ik geen gewatteerde voering. Gelukkig had ik nog net genoeg stofrestjes over om een heerlijke poncho te maken.

Het patroon is van een bestaande poncho dat ze nu draagt. Ik heb het zo goed mogelijk overgetekend maar naar de toekomst toe, maak ik de naden toch even los.

De binnenkant heb ik een rode fleece gebruikt. De afwerking van de hals met een rode elastische biais en de onderkant heerlijk met rode pomponnetjes.

Voilá, met trotsheid kan ik je het hier showen. Al zeg ik het zelf, ze staat er geweldig mee!! Mijn mini dalmatiër 😜😂❤️

Liefs,

Geef een reactie

