Klein maar dapper….

Lieve lezers en lezeressen,

Veel mensen die een gemiddeld gestalte hebben, vinden mij klein. Heel klein soms. Ze maken vaak grapjes over mijn lengte. De grapjes, ze gaan het ene oor in en het andere oor uit.

Ik lach er wel eens mee.

Een tijdje geleden zat er een kleedje in mijn hoofd. Dus vroeg ik raad aan de mensen in de naaigroep “naaien voor vriendinnen”. De reacties waren positief en ze zeiden dat ik mijn hart moest volgen.

Vervolgens heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en vroeg wie er ook zo klein is als ik. Ik had nooit, maar echt waar, nooit zoveel reacties verwacht van kleine, lieve, mooie maar vooral pittige dames. Ondertussen heb ik ook een FB groep opgestart “naaien voor kleine dames”

Allemaal rond mijn lengte. Sommige nog een beetje kleiner dan ik, sommige tot 1m69, net geen 1m70 😜

Ook hier las ik bij sommigen dat ze niet altijd serieus worden genomen doordat ze jonger worden geschat dan ze eigenlijk zijn…

Dus, wat is een perfecte lengte : 1,50, 1,60, 1,70, 1,80… ?

Niets is een perfecte maat, nee enkel in mooie modeblaadjes en op de catwalk !

Vergeet niet dat schoonheid van binnen zit. Wanneer je je van binnen goed voelt en jezelf mooi vindt, straal je vanzelf.

Let op voor kleine dames, we zijn best pittig 😜

Ik hou van mijn lengte, ik heb er buiten in mijn tienerjaren, nooit echt een probleem mee gehad. En nu kan ik heerlijk op maat kleding maken!! Oh ja, I love it.

Liefs,

Mooie quotes die door kleine pittige dames werden geschreven:

*De fijnste pralines zitten altijd in de kleinste doosjes.

*Het is niet de kwantiteit die telt, maar de kwaliteit.

*Ik ben niet klein, ik ben geconcentreerd.

*God was sneller klaar met mij omdat hij mij perfect vond”

hieronder vind je nog foto’s van mijn lengte/grote. De meeste outfits zijn natuurlijk ook zelfgemaakt.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

Geef een reactie

