Hip hip hoera: 2 jaar

Lieve lezers,

Mijn prinsesje werd 2 jaar. Tijd om weer prinsessenkleedjes en cadeautjes te maken.

Ik had hier al een tijdje geleden paar leuke stofjes liggen dat ik bij Droomstoffen had gekocht. Maanden was ik al aan haar kleedjes aan het denken. Zoveel patronen zag ik in FB groepen dat het mij teveel werd 😬.

Tot ik plots weer een idee kreeg.

Ik heb een mix gedaan. Bovenstuk komt van SVDHZ (Stof voor durf-het-zelvers), cirkelrok en de mouwen komen van Ileana dress van Compagnie M.

Toch zijn de 2 kleedjes totaal verschillend. Niet enkel qua stofkeuze maar de bovenstukken zijn een tikkeltje verschillend ondanks beide kleedjes iets met vouwen of trappen of zoiets, ze zijn gewoon heerlijk anders 😉. De cirkelrokken werk ik de zoom altijd af met een paspel.

Op haar verjaardag zelf zijn we met de trein gaan reizen opdat ze gek is op treinen 😍

Liefs,

Runa

 

 

 

Geef een reactie

