Haaienslaapzak

Lieve lezers,

Een sinterklaas zonder zelfgemaakte spulletjes voor mijn prinsesje? Dat kunnen we toch niet maken 😉

Ik wilde heel lang een haaienslaapzak maken. Ik had een soort patroon gevonden waar ik wel mee aan de slag kon, maar dankzij Atelier in ’t Leerke organiseerde zij een workshop om een haaienslaapzak te maken. YES, dit is een workshop die ik echt niet wilde missen.

Omdat ik een haaienzak met geen print gewoontjes vond, heb ik een okergele stofje met driehoekjes genomen. Driehoekjes=haaientanden 😁
De binnenkant is heel zacht met licht blauwe mickyfleece en is ook kindvriendelijk.
Beiden stoffen komen van Atelier t Leerke.
Alles werd op voorhand al geknipt, zodat we tijdens de workshop door konden werken.
Gelukkig maar, want het was op een dikke 4 uurtjes helemaal klaar. Moet zeggen dat ik eigenlijk wel heel happy was dat we maar met 2 waren dan met zijn vieren. Wij kregen de volledige aandacht van de lesgeefster waardoor we ook zo snel klaar waren.
De zak sluit af met een deelbare rits.
Wees maar gerust, ik ben echt heel jaloers op mijn prinsesje dat ik zoiets niet heb, want het is oh zo heerlijk warm.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Liefs,

Geef een reactie

