Bont! Urbanus zou zeggen:”ik hou niet van madammen met bont” 😂

Lieve lezers,

Prinsessen zonder bont, dat kan gewoonweg niet.

Ik was op woensdag 4 januari 2017 op een naaimarathon dat door Lieselot Leroy werd georganiseerd. Zij is de eigenares van een super leuke stoffenwinkel FairyTailors.

Ik wilde eens een kijkje nemen toen ze aan ons vroeg wie er zin had om naar haar winkeltje te komen.

Lap, daar zag ik een super mooie bontenstofje…. ik wist meteen welk patroontje ik daarvoor moest nemen. Bonnie bodywarmer, van LMV editie 5/sept-okt 2016. Ik heb de versie een beetje aangepast. Ipv lang, is het kort geworden. Voor mijn prinsesje heb ik ook er eentje gemaakt. Ook van LMV maar zoek het later wel eens op in welke editie het stond. Ik heb beide bodywarmers gevoerd met een effen bruin stofje. Afgewerkt met een leuk verenkoordje.

Let echter wel op, als je met bont werkt. Zeker op voorhand wassen vooraleer je erin gaat knippen. Mijn man zijn reactie was toen hij thuis kwam “oei, er is hier een beer gevild” 😜

Liefs,

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

