Bloggers for life prijs

Lieve lezers,

Maand december, de tijd waar je overal goede doelen ziet verschijnen.

Ik hou van goede doelen, daar kan je mij echt blij mee maken om een goede doel te mogen helpen.

Ik zag twee leuke hebbedinges. Een bomber jacket en een super leuke tas. Voor beide had ik paar lotjes gekocht.

En ja, ik zag plots mijn naam verschijnen. Ik? Gewonnen? Ik kon het niet geloven.

Voor de kerstvakantie vernam ik van Laurence Lebon dat ik mijn pakje snel mocht verwachten. En ja hoor een dikke week geleden lag er een pakje aan de deur op mij te wachten.

Dank u god, voor deze mooie jacket. Hij is een beetje te ruim maar voor een bomber jacket mag het wel ruim zitten.

Het jasje zal dan ook met veel liefde gedragen worden.

Liefs,

Runa

wp-image-1704554460jpg.jpg

2 thoughts on “Bloggers for life prijs

Geef een reactie

