love boat baby/rettettet-10000 luchtballonnenkleedje

Lieve lezers,

Mijn prinsesje had van haar peter een K3 pyjama gekregen. Natuurlijk helemaal in de wolken. Dat gaf op een maandagochtend heel veel problemen. Ze wilde zo in haar pyjama naar de onthaalmoeder gaan. Tijdens de winter op een fiets, is dat echt niet te doen.
Om haar kleding overdag aan te kunnen doen heb ik haar kunnen verleiden met een nieuw kleedje. En wat voor een 😉
Natuurlijk een K3 kleedje.

psx_20170207_205054.jpgZo begonnen we aan een origineel “Love boat baby/rettettet/10000 luchtballonnen kleedje. In mijn achterhoofd wist ik dat ik nog een effen blauw tricotje had liggen. Ik had bepaalde knopen in mijn gedachten die ik in de Veritas vond. Ik snuffelde ook nog eens in de afgeprijsde hoekje. RaRa, wat vond ik daar voor €2,5? Yep, een klein lapje blauw gestreepte stof. Meenemen dacht ik bij mijzelf…

Het modelletje is de Sienna, uit de LMV editie…. Zoals je me kent, heb ik de eindafwerking anders gedaan. Vanachter is het vastgestikt.
De halsboord heb ik afgewerkt met een effen blauwe boord zodat het smaller werd want wat ik er ook aan deed, vooraan zat het te los…
Mijn prinsesje is fijn, dus moest ik het kleedje onder haar armen en op haar schouders wat versmallen.

wp-image-45968995jpg.jpgOmdat ik te weinig gestreepte stof had, moest ik een stuk van de mouwen veranderen. Dus heb ik het ook afgewerkt met een effen blauw boord. Ik heb nog 2 leuke dingen gedaan op haar kleedje. Je vindt rode ❤️ zowel op de mouwen als op de rug. Aan het voorpand van de rok heb ik gouden flex img_20170114_235849.jpgfiguurtjes genomen. Olifantjes die hartjes uit hun slurf uitspuiten. En zo is haar  “love boat baby-rettettet-10000 luchtballonkleedje ontstaan. She is so in love with her dress!!!!

liefs,

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Een gedachte over “love boat baby/rettettet-10000 luchtballonnenkleedje

Geef een reactie

