Internationale vrouwendag

Lieve lezers,

Gisteren was het “internationale vrouwendag”. Heerlijk toch. Lekker de baas zijn (feitelijk zijn we dat al een beetje).

Had jij gisteren een vrije dag en heb je op deze dag iets leuks gedaan?

Ik moest gaan werken, maar om die extra feeling te hebben, psx_20170308_231215.jpgdroeg ik mijn mooie retro kleedje Megandress, een halsketting (draag ik zelden), extra make up, vooral lippenstift tijdens mijn werkuren doe ik heel weinig op.

Alyssa, mijn mini prinsesje droeg ook een zelfgemaakte outfit. Wat hebben we gelachen tijdens onze fotoshoot.

Samen met mijn zeer goede vriendin  heb ik mijn avond afgesloten met een meditatie. Ik voel me helemaal zen. Jij ook?

Ik hoop dat vele vrouwen deze luxueuze vrijheid mogen hebben. We staan eigenlijk zelden bij stil, dat wij als vrouw veel vrijheid hebben. Zelf mogen beslissen wat we willen doen. Zelf mogen kiezen of we willen gaan werken of thuis willen blijven. Zelf mogen kiezen wat we willen eten, welke hobby we willen beoefen, zelf mogen kiezen wat we met ons verdiende centjes willen doen. Zelf mogen beslissen waar we naartoe willen gaan.

Jammer genoeg zijn er nog te veel vrouwen die moeten luisteren naar hun man zonder dat ze hun gedachten, gevoelens, iets mogen zeggen of laat staan iets mogen beslissen.

Ik ben echt dankbaar dat ik wél die vrijheid heb. Ik wil mijn man extra bedanken dat hij mij de vrijheid geeft in alles wat ik doe of zeg.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

2 gedachtes over “Internationale vrouwendag

Geef een reactie

