Lena dress meet Sportive Rianne dress….

Lieve lezers,

Ik had weer leuke stofjes gekocht bij Droomstoffen.

Een van de mooie stofjes was een effen sweater stof. Ik ben het niet gewoon dat effen is en vooral omdat het stofje nogal sportief was, wilde ik ook iets sportief maken. Een sweater of een kleed? Toen kreeg ik een geniaal idee. Waarom de twee niet combineren.

Zo geschiede mijn Rianne dress met een rolkraag van Jasper trui.

Mijn rolkraag werd gestempeld met blauwe strepen.

Ondertussen had ik ook nog de gratis Lena dress van “wensjewat” gedownload. Wat een fijn patroon en oh zo simpel.

wp-image-1479925290jpg.jpgNiet te veel tralala, gemakkelijk, mooi maar ook vooral een kleedje op maat voor mijn smalle meid. Ik heb een 92 genomen en het zit gegoten voor haar. Ze mocht haar kleedje ook stempelen, namelijk met eenhoorns… Na een dikke 5 minuten was ze het beu en is enkel haar VP gestempeld. Maw, ze heeft haar eigen kleed zelf ontworpen en ik mocht het maken.

Beide kleding zijn met blauw stof en blauw stiksel afgewerkt. Zo valt alles mooi in het geheel.

Geniet er maar van en hou je al maar vast, van de Lena dress komen er nog een paar bij. Hou mijn pagina zeker in de gaten….

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

4 gedachtes over “Lena dress meet Sportive Rianne dress….

  1. Zo leuk, jouw Lena! Die past inderdaad perfect bij de Rianne hé. 😉 En lekker gewaagd, dat stempelen, maar wel een heerlijke activiteit om samen te doen. Je brengt me op ideeën.

    Like

Geef een reactie

