Mairena portemonnee: deel 1

Lieve lezers,

Begin februari vroeg Sabrina van Mai Designs wie er graag een nieuw patroon van haar wilde uittesten. Natuurlijk had ik mezelf opgegeven als kandidaat.
Ik kreeg deze unieke kans want om een patroon te mogen testen is echt een eer.
Tegelijkertijd was ik best wel zenuwachtig omdat ik nog nooit een portemonee had gemaakt, maar ik vond dit wel een uitdaging voor mezelf.

Eenmaal het patroon ter beschikking was, kreeg ik wat schrik omdat ik vernam dat het niet evident was.
Ik wilde dit samen met Sabrina tijdens het naaiweekeend maken. Jammer genoeg is daar niets mee gebeurd. Andere prioriteiten 😉.
Ik heb dan maar mijn stoute schoenen aangetrokken en in de speciale opgerichte groep de vraag gepost of er iemand dit samen met mij wilde maken. Gelukkig kreeg ik 2 respons. Eentje was Lieve van girlsinuniformblog en Madebyxenium

We hebben even heen en weer gemaild en hadden besloten dat Madebyexium en ik dicht bij elkaar in de buurt woonden.

Donderdag voor de paasvakantie zagen we elkaars voor het eerst.
Mijn dochtertje had heerlijk zin om nog uit te slapen waardoor we niet op tijd naar de onthaalmoeder konden vertrekken. Dus wachtte ik netjes op ons Madebyexium. Ik zag dat ze een beetje zenuwachtig was en probeerde haar gerust te stellen. Mijn prinsesje was totaal niet verlegen en was enthousiast om haar te begroeten. Nadien gingen we met zijn allen naar de onthaalmoeder, zo konden we doorwerken.

Met veel moed begonnen we eraan. Wanneer we wat onzeker waren, belden we Sabrina op en vroegen haar de nodige raad. Rond 12.00 uur hadden we eindelijk onze stoffen geknipt, maar zoals jullie mij wel kennen,  kwamen we tot de conclusie dat ik niet genoeg vlieseline had, dus waren we verplicht om nog naar de Veritas te gaan om wat vlieseline te kopen.

Eenmaal terug van de winkel, hadden we direct door dat we dit niet zouden afkrijgen en gingen we alvast op zoek naar een nieuwe datum om de Mairena portemonne af te maken (dus hou ik jullie nog even in spanning. En sommige onder jullie weten dat ik dat ik graan mensen in spanning laat wachten…😜😂😘
Onze maag begon te knorren en ik stuur nooit iemand weg met een lege maag. Snel even een hapje maken zodat we nog konden bijkletsen zodat we onze eerste ontmoet mooi konden af te sluiten.
Madebyemiux je bent een prachtige vrouw. Ben echt heel blij dat ik je heb ontmoet.
Wil je kans maken op het pakket? Dit kan zeker tem 16 april:

A rafflecopter:

Deze give-away wordt gehouden door Mai Designs en Le Petit latin Rouge

Meer informatie over de Mairena portemonnee kan je alvast hier vinden: Patroon portefeuille Mairena

Wil je weten wie meedoet met de blogtour? Hieronder vind je alles erover:  Mairen

Waag je kans en geniet er maar van.

Liefs,

Geef een reactie

