Waaaaaat, mijn blog al 1 jaar???

Lieve lezers,

Deze week las ik dat de blog van Hutsepruts al 1 jaar bestond. Bij deze een dikke proficiat.

Zonder even bij stil te staan, ging ik gewoon verder, tot vandaag. Ik zocht mijn datum op, wanneer ik ben begonnen met te bloggen.

Volgens mijn blog ben ik in april van 2016 begonnen.

Om deze speciale gebeurtenis vanaf heden niet meer te vergeten, ga ik een datum vastprikken. Op Moederdag. Dat is een mooie dag vind ik en kan ik vanaf volgend jaar er wel een prijs opplakken. Wat denken jullie daarvan?

IMG_2997Soit, het is nu gebeurd, we zijn het vergeten. Dus, hef ik nu mijn glas omhoog en hoop ik, dat ik nog jaren kan bloggen en dat mijn blog mag groeien…

 

IMG_2998Ik kan je nu al vertellen, dat ik met iets leuks bezig ben, het heeft al een lange weg afgelegd, maar binnnekort kan ik er nog meer over vertellen. Dus, hou mijn blog, de naaigroepen en mijn pagina in het oog. Ohja, sinds vorige week heb ik een pagina op FB aangemaakt. Je kan mij vinden op deze naam ” WilwarinCouture” 

De reden dat ik deze afbeelding heb ik genomen komt omdat mijn dochter van camions, kranen…zo de typische “Bob De Bouwer” spulletjes houdt 😂

Liefs,

Runa

2 gedachtes over “Waaaaaat, mijn blog al 1 jaar???

Geef een reactie

