Fotoshoot: See You at Six, Minnie Mouse, Frozen, Flamingo/ Aloha pine apple@the beach

Lieve lezers,

Joepie, zoals beloofd, ging ik jullie mijn fotoshoots meedelen van het laatste maaksel voor “Let’s Stic(k) Togheter. Ondertussen heb ik een mooie collectie kunnen afwerken voor de fotoshoot.

De fotoshoot werd steeds door het weer uitgesteld, maar op vrijdag 21 juli was het zo ver. Heel vroeg in de ochtend was ik nog aan mijn laatste kledingstukken in orde aan het brengen.

Stipt om 10u30 kwam mijn lieve fotografe Ilaicha aan de deur. Nog maar 17 jaar en een student, maar ik kan nu al zeggen, zij heeft echt talent.
Nog wat spullen meegenomen en hup, we vertrokken richting de Blosso Domein in Hofstade. Hieronder vind je al een leuke startfoto 😁

IMG_3135

Het was een super warme dag. Mijn dochtertje gaf haar moed na een dikke uur op.
Ik ben zo trots op haar dat ze het zo lang volhield zonder constant te zeuren. Ze heeft er echt van genoten. Heerlijk dansen, spelen in het zand, spelen in het water en vooral af en toe eens een lekkere koekje 😉. Wat wilt een peutertje van 2,5 jaar nog meer?!

* retro shortjes: gestreepte stofje (geel-wit) komt van Stoffendenpot-Het Machien. Het shortje met de bolletjes heb ik ooit eens tijdens een Stoffenspektakel gekocht. Beiden shortjes heb ik steeds mooi afgewerkt met een biesje.

* topjes/tunieken: Frozen: achterkant (ik had net te weinig om het zowel in VP als in AP uit te knippen) komt van Droomstoffen. De VP komt van Fairytailors. Het Minnie Mouse stofje komt ook van Droomstoffen

 

* Aloha kleed: flamingostof komt van de Stoffenspektakel en het effen koraalstofje komt van Lili Sew. Wil je meer over weten? Lees mijn blogverhaal “Let sti(c)k togheter part 3 zon, zee en strand”

 

* De A lijn kleedjes: Deze patronen komen uit de boek van Matching outfits, matching minder van Eef Theys. Ik heb bij mij de borstnepen eraf gelaten. De V rug valt nog wat los, maar wanneer ik een ceintuur aan heb, valt het minder op. Het kleedje met de palmbomen is voor mijn dochtertje te groot. Die houden we opzij voor volgend jaar. Met de visjes heb ik expres wat versmald en is afgewerkt met een kanten paspel. De stoffen zijn van de nieuwe collectie van See You at Six: print met de vissen komt van Fairytailors. De print met de palmbomen heb ik bij Pieke Wieke gekocht.

 

* Retro vintagedresses: mijn kleedje is een beetje gemixt. De voorkant heeft de vorm van een harten bustiertopje. De achterkant heb ik met elastische smokewerk afgewerkt. De rok is gerimpeld. Omdat ik twijfelde of de stof doorzichtig was, heb ik voor de veiligheid een voering genomen. Deze heb ik bij Veritas gekocht en heet Venezia. Deze voering is zeer aangenaam aan je benen. Door die voering heeft het kleed een retro vintage prinsessen look gekregen ipv een simpel prinsessenkleed. Voor mijn dochtertje heb ik dezelfde model genomen als haar Aloha dress, maar de achterkant heeft ook de smokework look zodat we zo goed als mama-dochter look hebben. Enkel is de bovenkant van mijn dochter iets te klein, dus dit moet ik jammer genoeg nog lostornen. Ohja, nog een belangrijk detaille, omdat ik vreesde dat mijn bustier ging afzakken (ondanks ik de binnenkant heb verstevigd), heb ik mooie gouden elastische bandjes genomen. Ook mijn prinsesje kreeg diezelfde mooie bandjes. Deze prachtige stofjes zijn van de nieuwe collectie See you at Six en heb ze bij Fairytailors

* tule rokken + elastische band: Deze keer heb ik eens de rest gevolgd en heb ik de rok gerimpeld. De rok heeft 2 lagen en een Venezia voering. Ik heb voor mezelf een lang model genomen. Ik geef toe dat ik dit model echt wel heel leuk vind, door de lange rok heb ik het gevoel dat ik net vrouwelijker ben, dan dat de rok op mijn knieën komt of komt het omdat mijn vorige tullerokken niet zijn gerimpeld, want ik nam altijd cirkelrokken. Ik moet zeggen dat de stof heel fijn aanvoelt en begrijp waarom het iets duurder is dan de andere tulle stoffen. In ieder geval is hem het wel waard. De stof is ook van de nieuwe collectie van See you at Six en komt ook van Fairytailors

Sommige outfits zullen nog eens gefotografeerd worden op een andere locatie zodat je een mooi beeld krijgt dat bepaalde outfit zowel op het strand als feestelijk kan gedragen worden.

Ik heb alle foto’s nog eens in een slideshow geplaatst, zodat je de foto’s 1 voor 1 kan bewonderen en heb dan nog verschillende zwart wit foto’s erbij gestoken. Ze zijn te mooi om ze niet te showen.

Liefs,

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

