Buttons, it’s not only Kadolicious but also fabulicious

Lieve lezers,

Voor mijn SewingDay had ik buttons nodig.
Mijn zoektocht begon eerst zoals gewoonlijk via mijn beste vriend “Google”. Ik mailde naar paar bedrijven en ik kreeg een prijsofferte teruggestuurd.

Slik, slik slik, dacht ik bij mij zelf. Dus, zoals gewoonlijk, trok ik mijn stoute schoenen aan en stelde ik de vraag in een naaigroep of iemand kennende die buttons maakte.
Zo botste ik op een pittige dame, nl, Marilyn van Kadolicious .
Na heen en weer gemaild te hebben, besliste ik om zelf mijn eigen buttons te maken. Zij verhuurt ook zo een machinetje.
Ik stapte de dag nadien in mijn auto en reed richting Gooreind, dicht tegen Wuustwezel. Na een uurtje belde ik aan. Een lieve fijne dame deed de deur open en vroeg meteen of ik schrik had van honden. Euh, alles hangt echter wel af van u hond af, dacht ik bij mezelf. Daar sprong oh zo een super enthousiaste puppyhond op mij en begon te kwispelen van geluk.

 

 

Aan tafel begon ze mij over de machine te vertellen. Er ging al een alarm af in mijn hoofd. Ze zag het en stelde me meteen gerust dat ze de uitleg bij ging steken. Ze deed het ook voor, zodat ik het kon onthouden.

 

 

 

 

Ondertussen had ze blijkbaar al een paar testen gedaan. Samen zochten we de juiste logo voor mijn button. Al zeg ik zelf, I ❤️ it. Mijn button kan je eigenlijk bijna altijd gebruiken, wanneer je naar een groot event gaat waar je heerlijk kan gaan naaien, spel je gewoon je button op. Elke button kreeg de naam ” I ❤️ SewingDay” daaronder kreeg de button meestal de naam van de persoon. Bij sommige staan zelfs ook nog eens hun blognaam erbij. Hoe cool is dat niet!!! Dan moet jij niet constant zeggen “hoi ik ben Runa, van WilwarinCouture” 😉 Zie hier, 115 stuks heb ik in totaal gemaakt!!!

 

 

Zeg je, hé, ik wil die buttons niet zelf maken, zij zal dit ook met veel liefde voor jou maken. Alles wordt dan met de post opgestuurd.

Weet je wat we ook nog hebben ontdekt? Dat je blijkbaar ook met stof kan werken ipv met papier. Hoe cool is dat niet!!! Je moet wel canvas stof gebruiken, bij  te fijne katoen heb je nog wat stof over of zijn er kleine gaatjes. Geplaficeerd katoen is net weer te dik. Dus, voor degene die niet van juwelen houden is dit wel een leuke alternatief. Een bijpassende button bij je outfit, whoehoe 😍

 

 


Maar , Kadolicious is niet zomaar Kadolicious. Je kan bij haar ook terecht voor fluovestjes te personaliseren, petten, hoeden, alle soorten handtassen, rugzakken, babymutsen, heerlijke zachte dekens, afscheidscadeaus,…. laten maken en eventueel personaliseren. Hoe tof is dat niet!!!

 

Het is niet enkel Kadolicious maar het is ook fabulicious.
In ieder geval ben ik een fan van haar buttons. In de toekomst zal ik eerst aan haar denken en volgende keer door haar te laten maken. Want eigenlijk, als ik nu iets meer had betaald, ondanks ik nog een mooie deal had gekregen, kon ik mijn tijd weer in iets anders steken, maar ik wilde het zelf uitproberen en ja, je zit toch wel even wanneer je rond de 100 buttons moet maken. Zeker als je met verschillende teksten gaat gebruiken. Maar hé, nu kan ik nog eens zeggen “I did it again” en heb ik weer originele buttons maar ook veel tijd in gestoken.

Liefs,

 

Geef een reactie

