Isa sweaters

Lieve lezers,

Dankzij Isabelle van Bel’Etoile, een Belgische naaister, hebben we weer een leuke sweater voor moeder en dochter bij. De Isa Sweater .

De sweater heeft voor beide personen verschillende opties.

  • met korte en lange ranglan mouwen,
  • verschillende colorblock opties in VP en mouwen
  • een verlengde sweaterjurk

Enkel voor de prinsesjes:

  • een jurk met rimpelrok
  • opgestikte zakjes.

Ik ben met het eenvoudigste begonnen: de raglan sweater. Deze keer is het ook echt een neutrale sweater. Geen bling bling, geen figuurtjes of een tekst op de sweater. Af en toe mag het en, vooral, kan dat ook wel eens.

A41CE97D-B517-447F-BB96-604A2BF8C767

Uit de vorige collectie van SYAS, playtime-collectie heb ik de effen amberlicht roze french terry genomen.

Persoonlijk ben ik heel blij met deze kleur. Het is een kleur dat je met veel andere kleuren kan combineren. Ik heb bewust voor de fotoshoot bijna altijd dezelfde combinatie genomen, maar buiten groen, kan je met nog andere kleuren combineren.

D0837995-0404-446C-B79C-B1D0213A516912322EEB-9127-4B45-AF13-4772B18E565E

Ik geef eerlijk toe dat ik de sweater in het begin wat te lang vond. Maar na een dag of 2 vind ik het zelf zalig. Zo kan ik de sweater tijdens mijn fietstochten dragen. Geen kou op mijn rug wanneer de sweater naar omhoog kruipt. Het is zelfs leuk om op rokken te dragen. Lang of kort, het is heerlijk sportief of bohemain style.  Qua lengte zijn de mouwen van de 1ste keer perfect.

FEF87D35-A9A8-401C-9153-E66A56A309AF1E12C334-CBB3-46A5-8605-FF54AC3ED865

Natuurlijk kon ik het niet laten om nog een extra sweater te maken, maar die ligt half geknipt voor mij klaar (net te weinig stof voor een 2de mouw) en er zijn nog 2 klaar voor prinsesje 1tje is nog een verrassing). Een collega van mij vond de stof en het model mooi en daarom mag ik na mijn examens voor haar nog eentje maken (binnenkort te lezen op mijn blog)

Stof voor ons: SYAS french terry amberlicht roze

Konijntjesstof: Den Depot- Het Machien

Boordeslastiek: Droomstoffen

patroon sweater: Isa sweater met raglan mouwen

fotograaf: mijn man en ik. De foto’s zijn officieel van WilwarinCouture en mogen niet door 3den gebruikt en gedeeld worden zonder mijn toestemming. Daarom hebben alle foto’s een label met WilwarinCouture erop staan.

Liefs,

Plaats een reactie